HuisService vraag

Klanten als ambassadeur. Mag je dan trots zijn?

10 november 2017

Als onze klanten ambassadeur van ons worden, dan mogen we toch trots zijn?

Wij vinden van wel. Het is toch super leuk zo’n spontaan bericht van onze klant, dankjewel aan Martin Jeuken en natuurlijk een dankjewel aan onze medewerkers voor deze geweldige prestatie. Op weg naar een zorgeloos dak voor iedereen.

Hier doen we het allemaal voor!

Geachte heer Maas, Beste Erik,

Deze weken zijn onze daken opgeleverd.

De complimenten aan uw personeel wat bij ons de klus heeft geklaard.
Inclusief Erik de projectleider.
Het is netjes en vriendelijk personeel.

We hebben tijdig, via mail, de planning ontvangen en zijn op de hoogte gehouden met betrekking tot de voortgang.
Als er even iets geregeld moest worden dan werd dit netjes vooraf mondeling afgestemd.
En, niet onbelangrijk, gedurende de klus bleef de totale omgeving netjes opgeruimd.

Kortom jullie zijn een TOP bedrijf en hebben er een ambassadeur bij.

Succes met de volgende projecten.

Met vriendelijke groeten,
Martin Jeuken
________________________________________
Brugstraat 18
5712 AZ Someren

Website: www.beeldenmarkt.nl
mail: info@beeldenmarkt.nl

Onze bedrijfsvideo al gezien?

Heeft u een lekkage? Wij helpen u er vanaf,
neem contact met ons op! 0495 - 543000

Wilt u dat wij contact opnemen?

Velden met een * zijn verplicht
Door het invullen en versturen van dit formulier geeft u Verkoelen Dakspecialisten Weert opdracht voor het uitvoeren van werkzaamheden. Verkoelen voert haar werkzaamheden uit onder de Algemene leverings- en aannemingsvoorwaarden, gedeponeerd bij de kamer van koophandel te Venlo en zullen op verzoek bij u worden aangeleverd.
Ingegeven door de wet- en regelgeving op het gebied van veilig werken op hoogte, kan het zijn dat onze werkzaamheden ingepland worden met twee monteurs.
Tarieven en uren op basis van nacalculatie waarbij op de bon het aantal uren van de monteurs worden vermeld.